fredag 15 maj 2009

sovrum




Vilket underbart väder vi har nu! Och i morgon är det skolans dag, hoppas vädret blir lika fint för barnen ska ha en loppmarknad! Vi har skänkt en massa skojiga saker och jag hoppas att de andra föräldrarna också gjort det så jag kan fynda en massa fina saker!
Sovrummet börjar ta form! Nu har vi uttag som skall skruvas och lister som ska upp. Lister brukar ta en himla tid att få upp för oss fast listerna gör hela rummet!
I morgon ska vi lägga golv i dotterns rum. Jag tycker helgerna går extremt fort!
Kramar Maria

2 kommentarer:

  1. Kul att du hittade till mig. Jag lägger till dig hos mig så jag kan följa renoveringen. Vi renoverar också för fullt.

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart hus ni har fått tag på! Sådana finns minsann inte många av här nere i Skåne. Lycka till med renoveringen!
    Ha en bra dag
    Åsa

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader till mig!
Kram Maria