söndag 10 maj 2009

Renovering av sovrummen - före bilder

Detta ska bli stora flickans rum.





Och detta ska bli mitt och sambons sovrum.
Vi kör samma stil på båda rummen. Byta tak till fina grovt hyvlade bräder som målas vitt. Och en vit tapet med svagt svagt silver medaljonger på. Sedan ett fint klickgolv. Klickgolvet väljer vi att lägga in nu när barnen är små. Väldigt lättstädat och man gråter inte varje gång det blir en repa eller ett hack! J har valt att ha samma tapet som oss sedan kör vi med rosa flickiga detaljer i hennes rum. Vi ska också ha Pax birkeland garderober från Ikea i alla sovrummen.
Lillkillens rum kommer snart det är också under renovering!

Har vart och rotat i lite uthus och hittat en del fina saker som jag ska ta kort på och lägga upp på bloggen! Älskar att rota efter gamla saker!! Vi ska också nu i vecka anlägga ett potatis och grönsaksland, vi får se hur det kommer att gå! Jag har ju absolut inga gröna fingrar!
//Maria

1 kommentar:

  1. Åh, spännande att se hur det blir sen :)

    Kul att du deltar i min tävling. Lycka till och trevlig helg :)

    /Josefin

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader till mig!
Kram Maria