lördag 16 maj 2009

Ett av våra mysiga uthus!




Detta är ett av de mysiga små uthusen som finns på gården! Här inne tror jag att de har haft sina arbetshästar för det hänger massa väldigt gamla saker kvar som gamla selar och skor. Inuti är huset väldigt sött och med en liten övervåning! Kanske kan bli ett fint gästhus i framtiden. Men vi kommer aldrig att renovera sönder det, det ska fortfarande vara gamalt innuti. Jag tog lite bilder inifrån stugan men det var så mörkt så de blev inte bra.


Nu är våren här och björkarna har slagit ut och blommorna är på god väg! Det är väldigt spännande att se vad som finns i trädgården! Detta blir ju våran första sommar i huset! Allt är nytt och spännande! Lite svårt dock eftersom jag inte vågar rensa riktigt i rabatterna eftersom jag inte vet vad som är blommor kontra ogräs! Så är det när man är novis på den botaniska trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader till mig!
Kram Maria